tisdag 1 juli 2008

alone in my little shelter

känner mej som den mest ensamna i hela världen, men det är nog ett lätt överdrivet konstaterande. ligger iaf i en liten 90-säng, med mina saker till höger om mej & har norah jones som sällskap. hittade till slut på boende (eller till slut, på första försöket egentligen). så nu bor jag i en stor femma med tre andra tjejer, allihopa norskor. läget är relativt bra, och jag får stanna i lägenheten till den 15. augusti, vilket ger mej åtminstone lite tid för att komma på var jag och herrn ska ta vägen sen. inte nåt jobb till synes ännu, men skickade iväg ytterligare en ansökan till gardermoen precis. inte fan ska det väl vara så svårt att få jobb - jag menar, hallå jag har inga vänner här - så jag kan jobba dygnet runt. oslo är iaf nice, synd bara att jag känner mej lite av en böld i röven på stackars bror som får dras med mej hela tiden.

jaja, det är väl bara att spotta i händerna och ta tag i skitgöran imorn - alltså ringa runt & be om jobb. allting löser sej ju, det är ju ett säkert kort iaf. åker tillbaka till sve på tors eller fre och tänkte kidnappa maddu för lite häng innan hon återigen tar sej ner mot de varmare breddgraderna. (försök inte smita, ill find you little blondie-girl).

varför hittar jag aldrig några schyssta bilder när jag googlar?

Inga kommentarer: