måndag 21 juli 2008

ångest & saknad

har sån saknad till vissa människor & till madeira & panama så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. det går ju inte heller att bara dra denna gången, utan nu måste jag slita lite för att kunna göra det möjligt. allting löser sej i slutändan, men den slutändan ser ut att vara väääääldigt långt bort nu.

hängt i krillet i några dagar nu, varit på 4års kalas & 90års kalas & båda var lika trevliga! grattis i förskott lucas & i efterskott farmor!! slackat med tildan igår & idag .. och såklart börjar det suga lite i mej. jag vill dricka vin & dansa. men det är ju dessvärre inte möjligt i vare sej charleswood eller krillehöla. så, det blir väl en lugn kväll igen, vilket förvisso gynnar min kropp men inte mitt sinne. eller gör det kanske det?

ska tillbaka till oslot på onsdag eftersom jag börjar på nya jobbet på torsdag. börjar bli nervös & få lite ångest över att börja jobba igen, jag som tjatat i snart 2 månader att jag vill ha ett jobb. hah.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, anledningen är för att vi inte får ha med mobiltelefoner o jackor och sånt in på jobbet, de måste vara kvar i skåpen,eller hemma :) Snart börjar du jobba igen Fisen, känns det spännande?