tisdag 29 juli 2008

björn


satt & läste sorans blogg & fick syn på att han fått tagit bort kort på björn gustafsson för det blev en sån stor grej av det. var tvungen att snoka in på kommentarerna & länkade vidare till www.bjorngustafsson.se. jag blev rädd när jag kom till forumet & läser småtjejers inlägg. "björn gustafsson, vad vore jag utan dina andetag?". sanslöst! att människor kan bli så totalt galna i en person dom aldrig träffat (& om dessa personer gjort det så kan det varit för en autograf eller kram). dom har även lyckats hitta ett kort på björn med vad som ser ut som en smirnoff ice-flaska i handen. aldrig har jag sett sån uppgivelse hos småtjejer. "han har ljugit för oss".. jag blir rädd när jag läser sånt, som om han har någon speciell förpliktelse till sina stalkers. även om han kanske inte mår dåligt av allt detta så kan jag inte annat än tycka lite synd om honom.

2 kommentarer:

mady sa...

inte konstigt pojkstackarn blivit utbränd

Anonym sa...

Utbränd? Snarare att han gömmer sig undan pga han skämde ut sig nåt så förbannat i Eurovision att han skulle ha blivit bojkottad om han han visat sig för tidigt.