måndag 14 juli 2008

stop!

eftersom jag föddes med ovanan att bita på naglarna, även om jag stundvis håller upp & får dom långa & fina så faller jag alltid tillbaka till square one. så nu har jag penslat på stop! & jag lovar er mina vänner, det smakar som gammal ost luktar om allting nu. allting. äter jag en hård macka, tar mej ett popcorn, eller bara när jag tvättar ansiktet så får jag smaken i munnen. den är outhärdlig. men ska man vara fin så får man lida pin.

har hört att det är större risk att nagelbitare blir rökare, undrar om det verkligen stämmer? eftersom man är så van att ha munnen full med händer & fingrar så kan man istället (eller varför inte göra båda) röka. vid en snabb genomsökning i hjärnan vilka mina rökar-vänner är, och hur deras naglar ser ut så är nog majoriteten nagelbitare.

uäck, ber om ursäkt för min fantasilösa inlägg för idag. om ni inte har nåt bättre för er tycker jag ni ska läsa killinggängets & sorans blogg. det fördriver tiden vill jag säga. och man drar ganska ofta på munnen med!

2 kommentarer:

Linnsan sa...

Hej,
jo det är väl så.. åker nog hem till hösten på lite ledigt så får vi se sen hur det känns.
jag mår bra förövrigt, hur mår du? :) hehe du skulle se kontoret nu alltså.. du skulle inte känna igen dig. jag är den äldsta räven på FL nu, haha.. helt sinnes! bara nytt, men det är roligt :)
vad pysslar du med nu då? hur blire med panama o framtiden ?
kram

mady sa...

jag dör, älskar dej ännu mer när du är bitter :) (även fast jag vet att du inte har det lätt of course!) saknar dej baby, & önskar du var här varje dag, varje minut - ja, varje sekund, faktiskt :)

puss, hjärtat.