fredag 25 juli 2008

inte ropa hej än..

fick ett mail idag med en riktigt bra nyhet - det verkar som en snubbe kan fixa fiskejobb åt mej, och åt joel! det enda som gäller nu är att joel får ett arbetsvisum så det inte blir nåt problem därifrån. yay! kanske blir det så att jag får träffa honom snart igen ändå, trots allt som hänt på "the other side".

slet på jobbet idag igen, börjar lära mej att förstå lite nu. imorn blir det jobb igen & då är det uppenbarligen jag som har ansvar för kassorna vid stängning. eh. ja, det blir nog som det blir. somnade i fosterställning i soffan efter jobbet med efter att ha snackat lite skit med ena kombon.

ska inte ropa hej, men på nåt underligt sätt kände jag på mej att det skulle lösa sej på ett eller annat sätt. även fast allt var skit en sväng..

3 kommentarer:

Anonym sa...

hhaha klart =) vad säger ni?? allt bra annars?? kramis

mady sa...

grejtörs baby. du ser. allt löser sej bara man ger det lite tid. i mitt fall löser det sej, bara man ger mej lite alkohol & ett packe zigg ;)

Anonym sa...

Helvete vad jag saknar dig just nu Fiffla!!!
Hinner dessvärre inte ta mig utanför sthlm när jag e hemma men du är mer än välkommen dit =) I alla fulla fall så ska vi ha ett telefonmaraton!