söndag 27 juli 2008

body on fire

har varit en dag i solens tecken & det kan min rödfärgade kropp vittna om. åkte ut till bygdøy idag & spenderade heeela dagen i solen, utan solkräm såklart. tänkte att min vita kropp är van vid sol nu, men icke. nu är jag en vit bikini rikare. hah.

var ute igår med bror & folk. var helt ok, diggade väl inte alla ställen vi var på & jag höll mej ganska lugn. fick höra att distansförhållanden är skit, dom bryter ner dej sakta men säkert. jaha, tack. mannen bakom dessa uttalanden var förvisso både överförfriskad & en smula bitter över kärleken överlag så jag väljer att inte lyssna på detta.

på två dagar har jag cyklat mer än nånsin på två år, samt simmat en del i havet idag, så jag räknar med lite träningsvärk i lårmusklerna imorn. ohyggligt otrevligt att inse hur otränad man blivit (skriver hon som efter denna meningen tog en klunk cola till).

Inga kommentarer: