lördag 5 juli 2008

una vez mas

nu sitter jag "hemma" och njuter av värmen & lite reggaetone. längtar tillbaka till panama, och/men mår för tillfället bra i krhamn. vad hände här nu då? ptja. jag har haft bra besök under dessa dagar, hämtade madde i onsdags och hon har varit här tills idag - pams kom på besök i torsdags kväll och mad-maria kom igår och stannade tills idag. så det har diskuterats, skrattats, grillats, druckits vin, spelats crocket & andra spel, tittats på några sällskapsresor, slingats/färgats hår samt funderats. ikväll är jag bjuden på en grillfest, men tappar humöret så fort jag inser att jag inte har NÅGRA snygga trasor. plus att jag är lat. plus att jag har ångest att åka tillbaka till oslo.

har varit tvivlets helg må jag säga. men den där lilla mannen får alltid till slutklämmen & säger så klyftiga saker så jag blir alldeles matt. jag kan bli tokig på hans latino-tänkande ibland, men när jag blir paranoid-cynisk-naiv så tar han ner mej på jorden med en duns.

undrar när jag nånsin ska kunna lugna ner mej lite?

Inga kommentarer: