onsdag 9 juli 2008

give me!

tillbaka i oslo igen, nu har jag flyttat hit på riktigt och nu fanimej ska jag ha ett jobb! var på intervju imorse, och anställer dom mej inte nu vet jag inte vad jag gör för fel. hon var iaf imponerad av mina erfarenheter och såvida min referens var bra så skulle hon inte se någon anledning till att inte anställa mej. eftersom jag hetsade ett sms till svump direkt jag kom ut så var han förberedd och jag anar han sa ett par snälla ord om mej, annars avskedar jag han som referens.

har ägnat eftermiddagen åt att handla mat & kämpa mot en förbannad huvudvärk, samt laddat ner SATC & Juno. fick tips om juno när jag kollade på oprah tidigare. ja, ni ser vad man har mycket för sej när man är arbetslös. hah. fick äntligen ner SATC & om jag lyckas stå emot mitt chipsbegär så ska jag kolla på den filmen nu.

vet inte varför jag är så förbannat godissugen hela tiden. nej, jag är inte gravid. bara tjock. och det är väl just det, nu har jag bestämt mej för att sluta vara tjock, på riktigt. och då sprutar saliven i munnen på mej. det riktigt säger.. bara eeeett litet chips, vilket alltid slutar med att jag vräker i mej hela påsen på en halv minut som en bulimiker, men jag glömmer att kräkas efteråt. uflaks. haha, ett av de roligaste norska orden. uflaks.

Inga kommentarer: