fredag 25 juli 2008

feel the noise

väntar på att filmen ska laddas hem så jag kan se denna omtalade! 13 minuter kvar, jaj. spelar väl egentligen ingen roll eftersom jag är så trött att jag skulle somna på en mikrosekund.

tre månader utan arbete känns i kroppen. främst; jag hade så ont i fötterna efter att ha stått upp konstant i åtta timmar att jag trodde jag skulle kollapsa. det har gjorts shottar av kaffe, pluggats olika brödsorter, räknats norska pengar & snackats skit. mitt huvud är överfullt av ny information & det känns ganska bra. det verkar som alla heltidarna är svenskar, fast dom pratar lite norska. jag känner mej mest fånig när jag ska säga nåt på norska, men det verkar vara ett måste när de gamla kommer in & beställer.

nåja. jag får träna lite mer på det imorn på jobbet. godnatt mina skatter.

Inga kommentarer: