onsdag 30 juli 2008

wish for something more

varje dag har jag en liten dagdröm att min lilla man ska smyga upp på mej & överraska mej galet mycket. men eftersom jag vet att det är näst intill 90% omöjligt (ja, han är faktiskt av det manliga könet & behöver en push för att fixa saker) så vet jag att detta aldrig kommer inträffa. men, drömma kan man alltid göra :)

idag hade adecco ringt mej angående en tjänst jag sökt på, hur mkt det än svider i mej att säga till min nya chef att jag hittat ett annat jobb så kommer jag göra det. jag är här för att tjäna pengar & inte slacka runt. fast jag har inte bestämt mej än, måste snacka med adecco imorn. ska även på visning imorn, hoppas innerligt att jag kan få rummet! cross your fingers my friends.

funderar på att åka hem i helgen & gå på putte i parken (varför döper man en "festival" till nåt liknande?". dessvärre kommer jag inte hinna hem till håkan. jag har inte sett håkan live sen 2005. bittert.

1 kommentar:

mady sa...

håkan är en skitnödig lagbrytare! nåja, det BORDE iallafall vara förbjudet att få sjunga offentligt när man låter sådär. uäh