söndag 31 oktober 2010

slampa

jag har mina meningar om hur man kan bete sej och hur man inte kan bete sej. säg tex att det är ett stort killgäng, och en tjej som är på allt och alla i detta gänget.. hon blir snart utsedd till en slampa, som är med allt och alla. men skulle det vara tvärtom, ett stort tjejgäng och en kille som gjorde likadant så hade det aldrig kommit på tal. det hade ju bara varit coolt. jag är inte med på det alltså. statement: killar är värre slampor än tjejer!

jag avsa mej från gårdagens två halloween/inflyttningsfester och satt hemma i soffan & chillade med ena kombon framför.. vänner. sweet. ingen ångest idag, inte fattigare och dessutom har jag nu varit rökfri i 15 dagar. woho! det ska jag fira med att träffa bror och svägerska på en promenad.

ha en fab söndag!

1 kommentar:

Isabelle sa...

Fan va duktig du e som slutat röka!!!