onsdag 27 oktober 2010

hejdå soffhäng!

det är inte ofta man säger det, men imorgon ska jag jobba igen och jag ser fram emot det! det handlar dock mest om att jag saknar mina kollegor massor, själva jobbet hade jag kunnat klara mej utan faktiskt.. att dom inte lyssnar på brighthead jansson och upprättar en tjänst som jag såklart beträder och får kundcentret till ett bättre ställe! heh. iaf, hejdå soffhäng!

ja, sex rastlösa dagar, hujedamej. sett på alldeles för mycket vänner att ena kombon kom på mej med att göra en joey-grej/minspel förut. är bra för mej att komma ut i verkligheten igen!

saknar mina vänner så mycket! och då menar jag dom som är utspridda runt världen - sverige, england, portugal, panama, kap verde, danmark.. tänk om man ändå kunde vinna lite (läs; mycket) money, då hade det varit lätt som en plätt. nu är det mer som en tjockpannkaka man ska ta sej igenom för att eventuellt ens kunna ta sej till det närmsta stället. eh, eller nåt sånt.

1 kommentar:

maddis sa...

<3