lördag 2 oktober 2010

kärlek

sitter klarvaken i fröken olssons soffa en lördagsmorgon som denna. vaknade av lite bebisskrik förut och sen lite hundgny. hur mysigt som helst!

fick många sms och samtal igår från oroliga människor som frågade om jag tog buss eller tåg till sverige. jag tog buss. jag tänkte ta tåg, men vågade inte fråga om jag fick gå en timme tidigare från jobbet, vilket jag är glad för nu. undrar vad anledningen är att ett tåg spårar ur bara sådär? tekniska fel osv ja, det förstår jag ju. men detta ska ju egentligen inte hända. hoppas verkligen det går bra med dom skadade!

idag blir det eventuellt en tur in till krhamn och ikväll kör vi på lite utgång. precis som i gamla dagar!


1 kommentar:

Pammis sa...

O ingen tittin denna gången heller. Buhuu :S Vad är det för nytt jobb du har skaffat?! och du,vad har du för nummer va, har bara ditt svenska. Kram