onsdag 20 oktober 2010

crap.

hur frustrerande är det inte att äntligen få en ny bankdosa, för att sedan spärra inlogget samma dag?! här i norge så har man både sifferkod och ett lösenord. jag vet inte varför, men det blev helt blankt idag - jag kunde inte för allt i världen minnas vilket lösenord jag valt. och voilá, nu har jag ingen möjlighet att betala hyran. jag blir så trött. kanske beror detta på lite stress för vad som komma skall eller så är det bara ren sinnesförvirring.. har man mer än tre olika lösenord på jobbet så kanske det inte är så underligt. men crap är det. crap crap crap!

2 kommentarer:

maddis sa...

fia, om jag bokar rygge sa kan jag kanske komma till dej & sa aker vi till svea-skogarna ihop? for du ska val anda at det hallet till jul? hor av dej sa kan vi ta en chatt-dejt pa typ facebook.

love, m

Fia sa...

ja, låter fab! åker nog hem 22de på kvällen evt 23de på morgonen (så får vi iaf en maddis-fia kväll?! kommer vara ganska online framöver, så fb-dejt ska kunna fixas! :) LOVE!