torsdag 7 oktober 2010

dream dream.

det går undan vill jag lova. redan torsdag kväll! har haft fullt upp med planer hela veckan och den enda dagen jag egentligen inte har något bestämt är på söndag. men då tänkte jag ta mej till gymmet och spinna mej blåröd i ansiktet. på lördag ska jag faktiskt upp på hästryggen igen, och det har ju inte hänt på.. tio år? ska bli otroligt spännande. jag är nervös. nästan lite rädd. ju äldre, desto mer nojjig. och jag fyller ju faktiskt tjugofem om några månader, så jag har lov till att vara en mes.

på spanskan igår så föreslog läraren en resa till malaga i november, och ni kan ju ana om jag var av eller på. hade varit fint med en weekend i solen, gänget på kursen är ju av en blandad kompott så det hade varit intressant. ska fixa det här språket nu alltså, det finns inget snack om det!

vädret påverkar mitt humör, är lite bitter och negativ mot det mesta. för tillfället är inte ens det "nya" jobbet inspirerande nog.

jag vill ju bara tillbaka till wonderland

1 kommentar:

Matilda sa...

Nu ser vi till att komma i väh älsk. ( kanske hänger mer på mig dock . hehe )