onsdag 13 oktober 2010

freaky.

det är för tillfället 18,1 grader inne i lägenheten. det är inte helt humant, och speciellt inte för oss fryslortar. tycker man borde vara van vid kyla när man är född och uppvuxen i skandinavien, men nejdå. att vi inte har ett fungerade element i vardagsrummet gör sitt också, men vi eldar i kaminen för fulla muggar - problemet är att det tar sån tid att få igång den. jag har lyckats en gång.

hade ytterligare en dröm inatt. jag var gravid, bara en fin mage och inga andra skavanker. men jag hade inte insett att jag var gravid, det var först när jag tog ett gravtest som visade ett klart, blått streck som jag förstod det. jag bröt totalt ihop och fick panik, försökte tvinga barnmorskor, sköterskor och läkare att ta bort det - men jag var i sjunde månaden. mitt i den rena och skära paniken så vaknade jag och skrek. jag hyperventilerade en lång stund innan jag förstod att det bara var en dröm. phu. ni ser vad sugen jag är på barn!? (om någon har en drömbok och vill tyda denna drömmen är det hemskt välkommet dock!)

Inga kommentarer: