söndag 10 oktober 2010

20101010

jag är en sommarmänniska och ogillar höst och oktober ganska ordentligt. men idag var en fin dag. tog med mej två av vapendragarna upp till sognsvann och vandrade i två timmar i höstluften och såg hur de olika gul/orangea färgerna mixades över sjö och åkrar, frisk luft som bet i kinderna och solen som värmde oss under promenaden. jag känner mej som en friluftsmänniska efter dessa två dagar! kanske ska börja tälja smörknivar och grillspett igen också?

fick ett samtal från min kära bror med besked om något som fick crybabyn i fia att kravla sej fram igen. idag skedde det en förlovning i de norska fjällen och min romantiska bror stod för den showen. ett finare och kärleksfullare par har jag inte sett någonsin, dom är perfekta för varandra och jag är så lycklig för deras skull! grattis mina fina! <3

Inga kommentarer: