fredag 28 mars 2008

mot göteborg!

phew. nu är allting färdigpackat för göteborgvisiten. återigen funderar jag på varför det alltid är så svårt att packa? jag vill gärna packa med allt, varenda liten pinal jag äger utifall jag under dessa 3½ dagar skulle få panik. väskan är iallafall packad och imorgon åker jag ner mot göteborg med stefan. tydligen ska vi på bartömning i stenungsund, vilket kan bli riktigt trevligt. synd bara att kungen av stenungsund inte är där, men jag får väl chans att shotta hot shot även med gamle svemps en annan gång. ser fram emot den här helgen, ochn dagarna därefter. mady & tilda kommer hem, vilket är helt underbart. snart slipper jag sakna så mycket! 12 dagar kvar tills jag & tilda sätter oss på planet mot panama. sol, värme och låg dollar.

håll tummarna för mej att jag fortfarande står upp när klockan slår midnatt imorgon! kameran ska med, så jag hoppas på att jag lyckas få några tagna bilder!

buen fin de semana! (jag försöker fortfarande snacka spanska, tror inte det här är helt rätt dock :P )

förresten, vad vore en resa ner till göteborg utan håkans nya album. just det! det är nedladdat på mp3n. myser väl och länge när jag hör hans skeva (ni andra läser säkerligen; vidriga) röst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellu fifflos.. Hoppas ni får det super på bartömingen och glöm inte ta en ordentlig hot shot för mig :D
Kram