torsdag 20 mars 2008

sunny thursday.

planen var att gå ut och promenera så här på morgonkvisten, men det är så hysteriskt kallt ute att jag vägrar sticka ut näsan förrän jag verkligen måste när jobbet kallar. annars är det molnfritt och soligt ute men det kan inte jämföras med molnfritt och sol på madeira alternativt panama. snart bär det iväg. kan knappt vänta längre.

annars har jag lagt upp ett preliminärt schema för mitt liv. javisst, det är sant. jag vet till och med vad jag vill bli när jag blir stor. har hittat utbildning och känner faktiskt suget efter att börja plugga. vet inte om det beror på tristessen här i kristinehamn eller om jag faktiskt börjat inse att det inte går att resa runt hela tiden (även om det vore det ultimata).

måste säga att bwo - lay your love on me är något av det värsta jag hört. lätt den mest överskattade grupp någonsin. även om jag faktiskt höll tummarna för martin så dom höll på att falla av när han var med i fame factory, eller var det idol?

idag kommer stefan till stan, och även frisken hörde jag. och om 10 dagar kommer tilda & mady. det här kan ju inte bli bättre!

4 kommentarer:

Enligt mig. sa...

Åh, jag är avis. Ska du få träffa allas vår lilla frisk!! Orättvist.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the SBTVD, I hope you enjoy. The address is http://sbtvd.blogspot.com. A hug.http://sbtvd.blogspot.com/

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hej tjejen :) Hoppas allt är bra med dig, tycker du ska hänga med Stefan en sväng till Stockholm och festa loss lite :) Vore grymt kul att se dig :)