onsdag 5 mars 2008

such a day.

på väg hem efter jobbet satt jag och tänkte tanken: "om jag kör på ett föremål nu så skulle det vara kört". två sekunder senare är jag millimeter från att köra ihjäl två rådjur som plötsligt är framför bilen. allt hände så ruskigt fort. dom var där, jag ställde mej på bromsen, hinner se ena löpa iväg och andra genom fönstret på förarsidan. hoppar ur bilen och inser att jag med millimeter missat ena rådjuret (tack vare att den flög iväg) och den andra hann stanna så den endast nuddade förarsidan. phew. skakis som ett asplöv körde jag sakta, sakta hemåt igen och förbannade alla rådjur som finns på vägarna.

har försökt hålla tungan rätt i munnen ikväll, för jag har knepat och knåpat ihop en fin annons på alla mina möbler som ska säljas. ingen idé att ha kvar det eftersom jag förmodligen inte kommer skaffa mej något eget på ett par år framöver, och jag vet att jag definitivt inte vill ha dom möblerna då i alla fall.

dags att stänga de blå och glömma den här dagen. imorgon väntar jobb och träning.

Inga kommentarer: