torsdag 13 mars 2008

havererad blogg!

jaha. vad ska man säga? min blogg har ballat ur. jag kan inte ändra storlek på texten, och inte heller textsnittet. dom tillvalen är HELT BORTA! någon som har en aning om varför? vad kan jag möjligen ha gjort för ändring? HJÄLP!

idag bokade jag en bussbiljett till min bror! (vilket innebär lund). så på lördag sätter jag mej på bussen i 8.5 timme. fy fan. värre än att flyga till madeira, och tar längre tid än att flyga till USA. kommer ha ryggvärk och en sovande rumpa. men, på planeringen är ett par öl och erik & helga som sällskap när man kommer fram. wiwiwi. känns underbart roligt att få träffa storebror, efter ett helt år!

är helt slutkörd efter en hård dag på jobbet. jag har svettats blod och bränt sönder både händer och armar på grillarna idag. ja, det blir så när man är klumpig som bara jag kan vara och stressad på köpet.

imorn efter jobbet åker jag hem till mitt andra hem. jag HOPPAS det kommer serveras tacos (fick dock höra en trött "bah!" av maria när jag nämnde det lite förbigående tidigare idag, men jag har på känn att det kommer dofta svulla-mat när jag kliver in genom dörren imorn kväll, sliten och jäklig efter jobbet).

4 dagars ledigt, 2 heldagar i lund och 2 heldagar på buss (blä). 26 dagar kvar tills vi tar våra väskor och flyger mot centralamerika. ett par veckor kvar på det förtryckta och sanslösa jobbet. och snart kommer massa stjärnor hem! stefan först, sen tilda och kanske kommer min muddu-hest i samma veva. yay. DET är lycka i törnrosdalen det!

för att undvika att jag somnar med datorn i knät och vaknar med den på golvet, förstörd, så önskar jag eder alla en underbar nattsömn. adeus. ¡Buenas noches!

Inga kommentarer: