tisdag 18 mars 2008

happiness!

and so i´m back to normal again! :D

då var man hemma i värmlands skogar igen, efter en 60 mils lång färd tillbaka! stannade i göteborg och mötte upp karin, jenny och stina för en lunch. så otroligt kul att träffa dom igen! och kicki fick jag åtminstone ge en kram. göteborg är min stad, jag blir så lycklig så fort jag är där. allt bara lättar från axlarna. wie. hann med en kort shoppingrunda och kom hem med ett par nya skor och jeans. eu gosto! helt underbart med människor som inte förändras (eller jo, klart dom gör det - men dom är samma underbara människor som när man lämnade dom för 18 månader sen). sen att alla av dom börjat plugga, åtminstone lite gav mej en liten klump i halsen meeen jag hinner jag med!

läste under täcket med marian keyes på vägen hem från göteborg. satt och skrattade för mej själv, det var en sån bok som gör en på bra humör, och vilket härligt sätt hon skriver på. gjorde mej ännu mer sugen på att faktiskt ta tag i mitt skrivande, men det tänkte jag göra nästa månad. to be continued.

det här har verkligen varit en helt otroligt bra helg! hann träffa bror & helga. tjejerna från göteborg. och även maria (som var så snäll och hämtade mej på stationen). allt i en samlad kompott. nu saknas bara brudarna & även gubbarna från madeira, men en del av dom kommer faktiskt hem om en liten stund.

på riktigt länge kan jag faktiskt säga att jag är lycklig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad jag blir Glad när jag hör att du mår bra och är Glad gumman. syns snart mitt hjärta :)