söndag 2 mars 2008

lördagen

idag var en riktigt lugn dag, satt inne hos m & p precis heeela dagen och kollade på film, värdelösa serier, blev jagad av en undelat och käkade popcorn till delfinalen av melodifestivalen. nu är jag dock så rastlös att jag inte vet var jag ska ta vägen, och sova finns inte ens på kartan.

apropå kartan ser det ut som en resa mot centralamerika närmar sej med stormsteg. nya alternativet nu är att åka från sthlm till costa rica och tillbringa ett par veckor där först för att sedan åka västerut/söderut och glida in i panama? äh, jag vet inte! vet bara att jag vill så mycket på så kort tid som möjligt. det är i alla fall det som håller mej uppe och vid liv, annars hade krhamn och mcd tagit livet av mej för längesen!

awh, annars har jag ett riktigt madeira-sug. det kan ha berott på att jag ringde till maria tidigare idag och fick höra på alla galenskaper som uppstått på deras ö-tur. dessutom fick jag snacka med stefan the man och joel/sailor! det är just såna människor (förutom tjejerna där) som gör att jag blir alldeles upprymd av glädje och sjuk av längtan tillbaka till det gamla. hoppas ni hade en fortsatt bra ö-tur hjärtan!

tildan - snart, snart får jag se dig igen! längtar sååå! nya äventyr och uppleva det RIKTIGA livet igen ;)

Inga kommentarer: