torsdag 31 januari 2013

Ny

Imorgon är den evighetsmånaden januari över. Det var verkligen på tiden! Skönt med ny månad, ljusare morgnar och eftermiddagar och förhoppningsvis mindre snö. Jag är klar för våren! Kläderna ute i affärerna är läskande, men inget jag kan ha på mig just nu eftersom min arbetsplats och lägenhet kan liknas vid ett fryshus. Nu vill jag sparka av mig vinterskorna, ta på mig mina fina pumps och vårjackan. Är på jakt efter en ny hårfärg, om den nu ska vara en blandad sådan eller bara en ny färg kan jag inte bestämma mig för. Men en helhetsförändring säger jag aldrig nej till! 

Festen med jobbet var grym! 4-rätters, vinglas som man aldrig hann se botten på innan de fylldes upp igen, dansmoves som jag helst vill glömma och ett par skandaler. Precis som en jobbfest ska vara! Önskar jag hade tagit lite mer kort, i vanlig ordning är jag mer med i the moment än att fota det. 

Träningen då? Jo, jag tränar på för fullt. I dag tog jag 90 kg i benpress, så snart är jag i mål! 100 kg och jag är nöjd! En viktminskning på 1 kg och jag stortrivs! När jag är i riktig form lovar jag att lägga upp en film på mig när jag springer på en strand likt Baywatch-brudarna. Det har ni mitt ord på! 

Inga kommentarer: