fredag 25 januari 2013

Äntligen helg!

Äntligen fredag, äntligen! Veckan har gått alldeles för fort, men inte ska jag klaga. Avslutade den med lite shopping, middag i goda vänners lag och ÖL! Herrejösses, efter att ha levt på låg kolhydrat-mat och ständigt tänkt på vad jag stoppar i mig så avnjöt jag en god kyckling fajitas och ett par öl. Väl hemma hann jag knappt innanför dörren innan jag korkade upp rödvinsflaskan. Livet är ju till för att njutas (och jag var lite orolig för att dricka på festen imorgon utan uppvärmning) så nu är jag glad, salongsberusad och ser fram emot morgondagen!

Annars har jag börjat fundera på semestern i sommar.. Jag har ju aldrig varit något av en planerare men eftersom ansökan ska vara inne innan 15 februari är det bara att köra igång. En av mina vapendragare på jobbet ska vara "utbytesstudent" på IKEA i USA ett halvår, och då är ju saken biff! Klart man måste åka och hälsa på! San Fran, Las Vegas, Grand Canyon, Miami, Minnesota och New York.. Smakar gott i munnen! 

Inga kommentarer: