torsdag 10 januari 2013

Delmål 1.

Delmål 1 är avklarat, helt enligt planen. 2,5 kilo ner i vikt, det taggar mig och viljan att fortsätta vill jag lova! 

Jag får som regel inte så mycket post, och om jag väl får det så är det räkningar. Så brevlådan öppnas inte regelbunden kan jag erkänna. I dag låg det ett paket, till MIG, i brevlådan. Det var från finaste Pam som skickat en liten födelsedagspresent. Nästan varje kväll, eller snarare natt, slår vi sönder några timmar på chatt och vi pratar om allt mellan himmel och jord. Jag har bland annat låtit henne veta alldeles för många små detaljer om min träning, och framgång osv. I det här gröna, fina paketet från henne, ja där låg en godispåse. Med mina favoriter! Jag rynkade lite på pannan först och tänkte "Jaha..?" och sen såg jag kortet. Det var så gulligt att jag måste dela med mig av det.


Jag känner att jag saknar att lära mig saker, att börja plugga är inte så aktuellt så det får väl bli böcker och dokumentärer. Så nu är frågan - vilka dokumentärer är värda att se? 

2 kommentarer:

Pammis sa...

Men gulle dig! P3 dokumentär rekommenderar jag! Det finns en uppsjö av dem och du kan ha dem i telefonen. Googla P3 dokumentär och så kommer du in på deras sida.

maddis sa...

David Attenbourough! Louis Theroux!