onsdag 28 december 2011

fri som en fågel.

idag är den första dagen då jag inte behövde stressa hem och plugga. det känns precis hur skönt som helst. klarade av sista kursen med ett vg, vilket jag inte gråter några krokodiltårar för. på med nya mjukisbrallorna, hiva in sushin och dricka bubbelvatten. kollade på american funniest homevideos och skratta ut linserna ur ögonen. älskar't.


sitter och kollar in elixias nya träningsplan för 2012 och ser fram emot att komma igång med träningen igen, salsa och soca, spinning, styrketimmar, tidigt som sent på dagen. ska man se snygg ut till bröllopet som vankas i sommar. men innan dess ska det firas nyår, och jag får finbesök av amelie från stockholm och herr frisk från malmö. det ska bli så otroligt kul! klänningen är kirrad, men det största "problemet" kvarstår. frisyren. med en tumme mitt i handen när det kommer till hår slutar det oftast med plattat hår. inte vidare glammigt. för glammigt, det är nyårsfestens must!

3 kommentarer:

pammis sa...

Ohh, grattis till ett vg till fia. Nice! Vem är det som gifter sig i sommar?

Fia sa...

Tack späm! Det är ju jag, har jag inte berättat det?

pammis sa...

Nej det har du råkat glömma! Dåligt.