onsdag 21 december 2011

hurra!

idag har det varit en riktigt bra dag. långpromenad ute i kylan, älskar att känna hur det biter i kinderna! fick också veta att jag fick tripp, trapp, trull i betyg på höstens kurser. mvg i projektarbete, vg i psykologin och g i naturkunskapen. jag jublar än! två veckors slit med projektarbete som egentligen ska vara en 100 timmars kurs och jag klarar biffen lätt som en plätt. love it!


mindre än två dagar kvar tills jag åker hem mot sköna värmland. har samma vemodiga känsla som alltid inför jul. all stress. all mat. allt åkande runt, runt. men summan av kardemumman är att jag alltid lämnar hemstaden med ett leende på läpparna och tänker: "det var ju ganska mysigt ändå..". 

2 kommentarer:

pammis sa...

Fan vad du är grym! Sa ju att du skulle fixa det. Jag har inte fått svar på naturkunskapen än ja. Hon har inte bedömt uppsatsen ännu.

Fia sa...

Det kommer säkert gå bra! Jag tror på dig vet du Pammis! :)