fredag 9 december 2011

äntligen fredag.

skulle på konsert ikväll, men fick ställa in och här sitter jag med laptopen i knät. skolan har ingen lag tydligen. jag får ju skylla mig själv, hade jag tagit tag i det lite tidigare så hade jag inte behövt stressplugga sista två veckorna. men nu har jag aldrig varit vidare värst på prioriteringar och då får man bita i det sura äpplet. en uppsats är åtminstone klar, en mindre att tänka på. 


jag vet att alla tycker det är fantastiskt att det kommit snö, men jag tycker det antingen kan vara helt bart på backen eller en massa mjuk pudersnö. slask som sedan fryser till is så man halkar omkring är jag inte helt begeistrad över. inte alls. speciellt inte när man har försovit sig, ska skynda sig till bussen och halkar till så ryggen håller på att knäckas och armarna viftar vilt i luften. man slipper undan med blotta förskräckelsen, och hjärtklappning. såg en dam som hade broddar på sina skor idag. jag undrar var hon köpt dom? 


nyårsklänning, födelsedagsklänning och ytterligare en nyårsklänning (nyårsfirande med jobbet istället för julbord) är kommet. nelly har fina grejer alltså. kvalitén kan dock diskuteras, men bara att face it - jag kommer nog bara använda de klänningarna en gång. 


happy friday!   

Inga kommentarer: