tisdag 6 december 2011

fullt ös.

skriver mig rosig om kinderna. projektarbetet är i full gång. psykologiska teorier varvas med att jag försöker lägga upp ett schema för pluggandet. och tankarna snurrar, vad kommer hända på jobbet? omorganisering, vad kommer det innebära? vad vill jag göra? nya utmaningar eller stanna där jag är idag? 


lite skönt att vara stressad, jag gillar det. har alltid presterat bättre under press. det är tur man är enveten som en geting. men jag ska inte förneka att jag längtar tills jag lämnat in alla arbeten, sökt det jobb jag vill ha och få andas ut. gå till den där kiropraktorn som ska knäcka rätt nacke och rygg. gå på spinning igen. och ha tid att umgås med mina vänner! 
detta var för några veckor sedan, ledigt och skönt i en tuk-tuk i phuket. där visste jag inte ens hur jag stavade till ordet s t r e s s!

Inga kommentarer: