fredag 16 december 2011

nöjd.

det är egentligen helt otroligt. jag trodde aldrig jag skulle hinna klart! alla inlämningar och uppsatser klara, nu väntar bara ett muntligt prov i mellandagarna och sen är jag klar med höstterminen! jag är så jäkla glad över att den här stressen jag haft de sista veckorna är över. har inte ägnat en minut åt träning sedan innan semestern, så imorgon ska jag ta mig till gymmet igen. har saknat att träna något otroligt mycket och ja, det har ju satt sina spår också. viktnedgången har liksom blivit lagt på is, men nu ska den fortsätta! 


har precis kommit hem efter en helkväll med teamleader-gänget. julmusik, champagne och rödvin serverades till tapas och en himmelsk dessert. jag blev helt imponerad över hur fint värdinnan hade det hemma hos sig. det var som om hela lägenheten var tagen från en inredningstidning. en dag, då ska jag också ha en sådan lägenhet. problemet är dock att möjligheten för att ens få ett lån här i norge som är högt nog för att kunna köpa en lägenhet är helt omöjligt utan att ha en miljon i årsinkomst.. och där är jag inte direkt än. 


idag utlystes min tjänst jag vikarierar för. så efter att allt är klart i skolan ska det skrivas ansökningar och gås på intervjuer. så ja, stressen har väl inte lagt sig helt än. 


och vad ska man köpa i julklapp till folk som redan har det man vill ha? mamma, pappa, bror, svägerska, osv? tips någon? 

Inga kommentarer: