fredag 16 december 2011

tgif!

äntligen fredag. i morgon är det äntligen lördag och klockan kommer inte ringa 6.15! kunde nog inte vara gladare för det. plus i kanten för denna dagen är många fina ord som min chef sa till mig under mitt utvecklingssamtal på jobbet idag, och jag är numera en "high young potential" på IKEA. vet inte om jag blev mest glad över att jag var "young" eller "high potential" om jag ska vara ärlig, haha. och förutom detta så är alla skriftliga inlämningar klara, bara ett muntligt kvar. det är så underbart!!

tog mig till gymmet efter jobbet idag, var svimfärdig efter halva passet. benen skakade, huvudet snurrade och jag mådde illa efteråt.. men nu är det gjort, imorgon kör vi igen. spinning med snygg-instruktören. efter det ska det shoppas julklappar! 

julstämningen överföll mig på väg till jobbet imorse. halvvägs till jobbet började det snöa, och det var bland de största snöflingorna jag någonsin sett. på en halvtimme hade en mörkt och grått landskap förvandlas till ett vitt och vackert vinterland. känslan avtog lite när jag kom tillbaka till oslo dock.. inte en enda tillstymmelse till snö, bara asfalt och mörker. om en vecka så hoppas jag på 1 dm snö och -5! 

Inga kommentarer: