lördag 10 december 2011

statistik

det är ganska intressant att se att man har så många sidovisningar, men inte har en aning om vem det är som läser bloggen. lite skrämmande samtidigt som det är kul. 


idag är snön ett minne blott. det tackar vi för. nu vågar jag mig ut igen, utan att behöva köpa broddar! vaknade vid nio idag, skulle ta mig upp och sätta igång med plugget, men skulle bara "vila" lite. halv elva vaknar jag igen och det dåliga samvetet sköljer över mig. det är helt otroligt vad detta halvåret gör med mig. jag skulle kunna sova en hel dag utan problem, medan jag på sommaren vaknar alldeles för tidigt när jag inte behöver. så hur många alarm jag ställer på morgonen så kommer jag inte upp, oavsett om jag placerar dom långt ifrån sängen eller alldeles intill mig. någon som har ett bra och effektivt tips? 

Inga kommentarer: