torsdag 2 juli 2009

run baby run.

ligger i sängen och käkar hårt bröd med kaviar & dricker iskall mjölk. mina fötter dunkar efter powerwalken hem från jobbet (sentralen snarare) och jag vädrar rummet medans john blund kommer och hälsar på. vi får hoppas han kommer lite tidigare än andra nätter, igår somnade jag runt fem och vaknade 10.59 imorse av att mina fötter blev stekta av solen. försökte kura ihop mej som en liten boll i huvudändan av sängen men eftersom jag varken är vig eller speciellt liten så blev det snabbt obekvämt och ramlade mer eller mindre ur sängen istället, så jag gav upp och tog en kalldusch istället. softade framför tvn en sväng, och somnade. vaknade, tog tag i mej själv, gick in i rummet och skulle klä på mej, och somnade i sängen. det där med att kallduschar faktiskt väcker dej tror jag inte funkar på mej. fick som vanligt rusa till bussen, springa från hållplatsen in på sentralen för att se tåget rulla iväg utan mej på. eftersom jag fortfarande var trött satte jag mej ner på en bänk och hamnade i dvala och höll därmed på att missa nästa tåg. jag behöver seriös hjälp med mina sömnproblem.

Inga kommentarer: