onsdag 15 juli 2009

genant.

här har jag haft min blogg igång i mer än tre år om jag inte har fel (där med), och idag gjorde jag en ruskig upptäckt! för att vara språkpolis och hävda att jag är bra på engelska så har min rubrik varit felstavad. den har hetat "and they namned her so" och jag har hela tiden tyckt detta sett bra ut. nu upptäckte jag precis, efter att ha kikat in på bloggtoppen där jag registerade mej igår, att dom stavat det rätt åt mej. från min synvinkel är det här sjukligt pinsamt och just nu vill jag bara gräva ner mej under sängen med dammråttorna och mina väskor!

varför har ingen rättat mej?!

3 kommentarer:

Pammis sa...

haha. Det tog ett tag innan jag hittade stavfelet. hehe.

Katja sa...

Haha, jag fick kolla flera gånger innan jag fattade vad du menade. Så du behöver inte skämmas alltför mycket. Vi är flera med dyslexi tydligen :-)

hest sa...

jag fattade inte heller vad du menade haha. men det är ju inget man tänkt på! :) puss