torsdag 16 juli 2009

inte där än, men på väg.

ytterligare en ledig dag, och jag avnjutit en fin-fin frulle, samtalat med nära & kära och även fått en arbetsintervju fixad! från början var det meningen att bara fixa ett extrajobb eftersom ja jobbar i snitt fyra dagar i veckan, men nu ville dom visst ha mej på heltid så jag går dit imorn och får jag inte nog bra lön så tänker jag pressa dom lite. hehe.

jag kan inte förstå att det redan är andra halvan av juli, tiden går så sjukt fort men jag bara njuter. livet är härligt. det finns saker att göra hela tiden, och det finns alltid mål som man vill uppnå. solen skiner, lars sjunger för mej och jag har en upprymd känsla i mej. till helgen blir det fest! förr hann jag aldrig längta till att festa eftersom det hände var och varannan dag men nu ser jag verkligen fram emot det! två nätter på jobbet nu, sen är jag fri i hela fem dagar! wiho!

Inga kommentarer: