tisdag 7 juli 2009

lovely

kyllingsalat och vitllöksbröd med amelie kvällen till ära! innan dess gick vi oslo runt och kollade in hoodsen. gillar att det finns så många olika områden med mycket olika kultur! vad jag däremot inte riktigt gillar är att mina grannar spelade den bästa reggaetone-musiken alldeles nyss så jag fick, återigen, ett sånt sug efter panama. jag undrar jag om det någonsin kommer försvinna.

imorn ska jag, vare sej förkyld eller inte, ner på gymmet och träna. eftersom det faktiskt är så sjukt kul just nu så längtar jag efter att gå iväg! och det är ju dags att bli fit nu efter xxx års tjat. nu kan ingenting stoppa mej!

nu så jag återgå till mina nuvarande bästa vänner - monica, phoebe, rachel, ross, chandler & joey. därefter får greys bli mina nya vänner!

just ja! amelie köpte med en väckarklocka till mej idag, supert! den kostade tre kronor och ljudet var hemskt! det kommer nog väcka mej på förmiddagarna hädanefter!

Inga kommentarer: