tisdag 7 juli 2009

ny i byn

befinner mej i min sköna säng, lagom febrig och lagom snorig. inte trodde jag att lite gazela skulle slå ut hela mitt immunförsvar och förvandla mej till en zombie. gjort är gjort, och nu får jag sota för att jag hade en kul kväll. det börjar ordna sej med allt känner jag, nytt boende är kirrat på fredag skriver jag kontrakt (binda mej, iih) och jobbet lunkar på, även om jag söker extrajobb, och sen har vi ju träningen som går sisådär. men jag är lycklig ändå!

när jag gick hem från jobbet igår (mitt i natten) så blev jag stoppad av en snubbe som ville ta följe, vilket jag inte sa nej till, det är ganska skönt att ha nån vid sin sida när man går genom oslo även om jag inte visste vem denna människa var. var en hyvens snubbe och det hela slutade med nummerbyte och en bestämd minigolfshappening. den var otippad må jag säga! alltid kul (och bra) att få nya vänner (läs: kontakter) när man är ny i byn.

Inga kommentarer: