fredag 17 juli 2009

passé.

mina armband är på plats igen, allt för att visa hur mycket yo amo panamá. brännsåret jag fick av ugnen borde vara ett minne blott, men icke. det ser värre ut än nånsin. ser ut som nåt som kan hända dessa hedermordsoffer.

det gick bra! intervjun alltså. nu är det bara frågan för hur jag ska göra. det här med beslut, avskyr att behöva ta dessa hela tiden! argh. nåväl. unnade mej lite nya kläder idag, något nytt, något blått, något gammalt men jag lånade inget. skönt att strosa runt på stan och sätta kortet i kortläsaren och se att det gång på gång säger godkänt. wi! btw, michael jackson i all ära, han må vara the king of pop, men jag tycker det är så sjukt att plötsligt så strömmar hans låtar ut från alla högtalare. varför spelas dom så ofta nu bara för han är död? wierd. hyllning? ja, kanske. men varför kan vi inte hylla människor när dom är vid liv, måste det ske när dom gått över till andra sidan?

Inga kommentarer: