torsdag 9 juli 2009

rise and shine.

jag har kommit fram till att jag har grava sömnproblem, det handlar inte om att jag vänt på dygnet längre. för igår kväll klockan elva så släckte jag ljuset, kände mej någorlunda trött (och jag hade även tagit en insomningstablett) men ingenting hände. inget mer än att jag blev klarvaken någon timma senare och sen var det kört. har läst ut en bok inatt. nu lyssnar jag på jason mraz och har bestämt mej för att strunta i att sova nu och ta en nap innan jobbet sen istället. seriöst så ska jag även ringa till sjukvårdsupplysningen och få lite tips (läs: utskrivna pills). samt cocilliana, min hosta tar kål på mej snart!

jaha minsann, nu börjar gäspningarna komma men nej du. inget sovande nu. det innebär att jag kommer vakna runt två och få kasta mej iväg till jobbet. nepp, klockan sju är det jag som ska infinna mej på gymmet efter en noka-frukost med té till. eller kaffe.

btw, varför finns det inget myntaté här i norge?

Inga kommentarer: