måndag 13 juli 2009

ms blush.

ja, nu är måndagen över om en minut, och det innebär att jag bara har morgondagen kvar att jobba sen är jag ledig i två dagar. wiho! och jag är så sjukt stolt över mej själv att jag tog mej iväg till träningen idag efter jobbet, är precis hemkommen därifrån! nu ska det brännas fläsk mina vänner! det är ju faktiskt kul när man kommer iväg, men steget till att hitta träningskläderna, ta på sej dom och sen kila iväg är det största proceduren. idag var det pang på när jag kom från jobbet, och så ner och köra stenhårt! aah, känner mej som en atlet. en ganska otränad sådan dock, men ändå.

idag var en bra dag på jobbet. jag fick flörta lite med en het, svart man och så kom en liten tjej på kanske fem år och börja kommentera mina glasögon och örhängen.. "vilka fina briller du har!".. "oh, tack! så snäll du är!".. "og eg liker dina ördobbar å!".. "hehe, nejmen tack du.." nog för jag inte visste vad jag skulle säga tillbaka eftersom jag är askass på att ta komplimanger från vem som men till råga på allt så blir jag generad, röd i fejjan, tomat, när en femåring ger mej komplimanger!! detta är jag högst angelägen om att sluta upp med, så hjälp en stackars tjugotreåring som fortfarande rodnar minst två gånger per dag, ibland av ingen anledning alls.

1 kommentar:

pammis sa...

Hjälp mig sen när du fått tips, för det är samma här.