söndag 26 juli 2009

fat camp.

idag tog jag mina första stapplande löpsteg (om dom till bussen inte räknas dvs) på hur många år som helst. var på gymmet och tänkte att jag visst ska springa lite, och för att vara otränad och en inbiten rökare så är jag stolt att jag pallade med det. förvisso inte lång tid, tio minuter, men det är allt mer än inget. detta var en fin avslutning på mitt träningspass och jag är nöjd av min insats. nu ska föra träningsdagbok, här ska det bli seriöst. vissa tränar för beach tvåtusennio, eller möjligtvis tio. jag tränar för panama nollnio. här ska det inte komma nån fetblek svenska minsann, nejnej. nu får det vara slut på dumheterna, dags att ta tag i livet. och imorn ska jag med bemanningsföretaget till min (förhoppningsvis) nya arbetsplats. ska bli spännande och se hur det artar sej. jag får be er hålla tummarna för mej! nu blir det sängen och lite steig larsson-läsning. har ont i käkarna efter jag sett the hangover med kombosarna, har du inte sett den, se den!

Inga kommentarer: