tisdag 30 juni 2009

what can i say.

ibland saknar jag så mycket, men idag har varit en helt underbar dag trots att jag vaknade (ja, jag somnade till slut) runt tre. hann ner en sväng på gymmet, efter det mötte jag underbara amelie. uppenbarligen så gillar alla fyllegubbar oss, idag var det en som ville sätta sej ner och "klemme" oss. eh. nej tack. (ser vi verkligen så uppgivet desperata ut i varandras sällskap?) vi hamnade i slottsparken där marcus även kom och joinade oss. älskar att ligga i gräs men endast om jag har en filt under mej. blir galen på alla grässtrån som kittlar, jag tror vareviga gång att det är ett litet kryp som kommit för att hälsa på och får panik. det var en trevlig liten happening, och det känns fint att åtminstone varit ute lite idag. i endast en kjol, linne & flipflops. detta är som vilken utlandsort som helst nu, fast lite dyrare och lite mindre exotisk.

jag har så mycket saker på min inköpslista nu att jag väljer att inte köpa nåt. det kommer bli alldeles för dyrt. dessutom vill jag hitta den perfekta tatueringen, jag känner mej mer än mogen för den nu. frågan återstår dock vad jag ska ha denna gången, platsen är redan bestämd. jag tänker inte ha nåt halvdant bara för att ha en tatuering, utan den ska bli precis lika snygg som den förra. tips på hemsidor vore uppskattat.

Inga kommentarer: