torsdag 25 juni 2009

uäh!

jag är så kluven idag. sitter och funderar på framtiden, och allt som drar är ju panama. panama, panama, panama. vet inte riktigt hur jag ska göra, vill ju iväg och när vintern kommer så finns det inte en chans till att jag är här, men sen finns det lilla faktumet att jag trivs bra här i oslo. men hur bra jag än mår så kommer inte mörkret göra mej lycklig och det kommer även bli trist här med.

om det ändå kunde vara sommar året runt. och att såna saker som midsommar händer varje helg. jag saknar alla er hur mycket som helst nu, det är som att få blodad tand.

är lite butter för att jag sovit bort halva dagen, förstår inte varför jag inte kommer upp., och solen skiner ute. jag är faktiskt klädd för solväder. nu snor jag en filt och lägger mej i parken och läser flickan som lekte med elden. galet bra bok!

Inga kommentarer: