söndag 29 april 2012

Fail.

Upptäckte till min förvåning och besvikelse att frisörskan som klippte mig när jag var hemma i Värmland hade den goda smaken att klippa mitt hår ojämnt. Det innebär att mitt hår på högra sidan av ansiktet är något längre än den vänstra. Lite svårt att gå tillbaka och klaga, så nu ser det ut som jag har två alternativ. Antingen får jag ta tag i saxen och gå lös själv, eller så får jag gå till en svindyr frisör här i Norge. Kanske är en idé att boka tid nästa gång, så man inte får någon random som lägger mer tid på att föna mitt hår än klippa det? Ingen världskris direkt, men crap alltså. 

1 kommentar:

Josse sa...

Jo Fia, det där är en riktig kris ;) jag vet faktiskt inte hur många gånger jag fick gå tillbaka med mina page frisyrer och Klippa rätt. Lite irriterande faktiskt?! Men du var ursnygg i frissan iaf. Kramar Josse