lördag 29 augusti 2009

what if.

idag tror jag att det inte finns nån som ser mer sliten ut än mej, ett par vinglas igår slutade snart i flaskor och fyllan var ett faktum. träffade på en snubbe som jag förföriskt hade fört ut på dansgolvet förra helgen (?) och jag önskade mej långt bort när han kom efter mej. men slutet gott, allting gott. nu är man ett telefonnummer rikare. hah. träffade killen vid halv ett, istället för nio, härligt med folk som inte kan klockan, eller hur? men det slutade i varje fall i peace och det slutade med att vi hade riktigt trevligt. tror inte det kommer hända nåt mer nu dock, att ha träffats fyra gånger på tre veckor medan karln faktiskt har en flickvän sen två år tillbaka känns inte ok. inte för jag borde bry mej om det, men i know the feeling när/om det kommer uppdagas. nu ska jag snart öppna lördagsölen och börja pudra bort alla skavanker och ringar under ögonen för ikväll ska man göra oslo igen. helt underbart att vara här, tror inte jag kan säga det nog många gånger, det händer något hela tiden. fart och fläkt ska det ju vara, helst lite av ett kaos, då är det perfekt. imorn ska man jobba på travel value på gardermoen, känns inte helt uppiggande men cash is cash. kos dere!

Inga kommentarer: