lördag 8 augusti 2009

just do it.

är på topp idag, vet inte om det beror på sömnbrist eller solen. idag är en sån dag som jag skulle kunna göra vad som helst! trots att jag lever i ett rum fullt med kläder & en madrass på golvet med ett provisoriskt tygstycke upphängt som gardin så känner jag mej lyckligare än någonsin. tycker det är lite lustigt hur det kan variera från dag till dag, men just i denna stund så mår jag så fruktansvärt bra! inget nytt har hänt här mer än att jag är så pank att jag förmodligen får leva på vatten och luft till lönen kommer. tatueringen läker nu, det känns vill jag lova. det är ingen höjdare när det kliar och man inte får klia tillbaka. försöker lura hjärnan genom att klia nån annanstans, men det går tydligen inte på detta. nu blir det att leta efter månadskortet och sen svida om och tuffa iväg till frogner för mat med bror, far och deras damer.

1 kommentar:

maddis sa...

vad har du tattat för någe?