söndag 16 augusti 2009

.

en helg avklarad, och äntligen har jag fått vila upp mej lite! jobbet flyter på bra, men jag måste erkänna att jag har problem med vissa norska dialekter, som tur är så har dom oftast lite medlidande med en svenskan på andra sidan luren så dom slänger gärna in lite svenska ord eller pratar lite långsammare. det här kommer bli fin-fint!
i fredags så blev det lite vin, öl, jägermeister och cider och det kändes dagen därpå speciellt när jag inte hade kunnat sova speciellt mycket. vi hade superkul iallafall, jag & helena segade omkring här i några timmar, sen mötte vi helle med sällskap och så blev det lite häng på stargate, för att sen vandra in på nån bakgård nånstans på grönland. avslutade kvällen vid ingången på one way, ett ställe som spelar mycket fin latinomusik. nästa helg blir det definitivt att gå dit! nu ska jag hoppa på ett tåg mot nån lite byhåla och möta nån som jag mötte nånstans, nångång. på vinst eller förlust! ha en fin kväll!

1 kommentar:

pammis sa...

Vinst I hope :)