måndag 17 augusti 2009

pull it off.

kvällen igår var väldigt trevlig, det serverades rödvin & mammamia med sjukt kul sällskap! var i ett gammalt hus, där jag vet att min gbg-jenny skulle ha smält av flera gånger. precis hennes typ av inredning. jag var mest rädd eftersom det knakade och knarrade hela tiden. men jag ska inte klaga. kul att vara ute på äventyr. och så fick jag massa beröm på jobbet idag med, och jag suger åt mej det mer än nånsin. det är min tur att ha det bra nu, efter allt som hänt tidigare. jag är värd det, och jag tänker inte ens vara ödmjuk denna gången. men det underliga är att det förflutna alltid kommer ikapp, alldeles nyss hittade jag ett exs tjej. jag ville kasta datorn i backen, stampa på den och bara visa alla vilken avsky jag känner gentemot henne. men återigen, hon blev minst lika bränd av han som jag (av mej) och hon gör ju faktiskt inget fel. jag försöker att vara stark, men satan, det snör ihop sej i magen likt förbannat varenda gång. det är då det är bra med flörtar. man glömmer det gamla lika fort som det slår tillbaka. men snart så. tiden läker alla sår, men nu har det gått mer än fem månader. behöver jag gå i terapi snart?! annars blir jag ett psykfall? äh. imorn är det tisdag, och det är ännu bättre än en måndag!

1 kommentar:

madeleine sa...

that's the spirit! tror dock inte du behöver gå i terapi - men varför utsätta dej för att "hitta" gamla x's tjejer? det är som att pilla bort skorpan på såret & ingen bra läkningsmetod fialutten. and i miss u soooooo. hoppas vi kan ses inom en jävligt snar framtid på lite kramar & typ vin. älskar dej honey. pusspuss.