onsdag 25 februari 2009

resfeber!

nu har jag organiserat (?) och packat hela kvällen, och jag är väldigt nöjd med mitt resultat! dock blev inte väskan så lätt som jag trodde & hade hoppats på, ändå såg det så lite ut när kläderna låg där, ihoprullade, på golvet. men what the hell, jag får väl dumpa av lite eftersom. nu rippas det skivor för fulla muggar, och jag insåg precis att jag glömt packa ner det viktigaste - passet. hade ju varit en tabbe av mej om det legat kvar på byrån imorn.


och fy för att bara komma hem för en kort stund (ta inte illa upp nu vänner) men vilket himla spring det blir! nu ska jag träffa den, och sen den, och sen den. jag har spänningshuvudvärk & hjärtklappning konstant (nåja, kanske inte riktigt hjärtklappning, men det låter ju mycket mer dramatiskt). ska bli skönt att komma bort ifrån allting en sväng och bara slappa. sen får vi ju se hur det går med the man. lite kul att alla vet hur det är mellan oss, finns inget att dölja så jag behöver egentligen inte hymla & få folk att läsa mellan raderna. skiter det sej blir jag hjärtekrossad, gör det inte det så har jag åtminstone ett helt hjärta. men det återstår ju att se. krossat hjärta har jag haft förr, och det läkte ihop. fast det är ju inte en procedur som jag gärna går igenom igen, om en säger. haha. skit lite i att vara negativ nu! skepp o´hoj!


enjoy the last of the winter, im coming back to springtime!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar resa Fia och hoppas att allt blir som du önskar :) Jag håller tummarna. Kram.

Anonym sa...

Ha en underbar resa Fia och hoppas att allt blir som du önskar :) Jag håller tummarna. Kram.

Anonym sa...

olá! hoppas det går bra nu med killen och allt:) jag håller tummarna här i slasksverige!

/ fredrika